Thursday, July 15, 2010

Ulang Tahun Pertama Kelab Pemilik Kereta Perdana Malaysia ( My@Pc )

Khamis 15 Julai 2010....
Tanggal 02 Julai 2009 adalah suatu tarikh yg bermakna buat ahli2 kelab Pemilik Kereta Perdana Malaysia atau lebih dikenali dgn nama My@PC kerana tarikh tersebut adalah tarikh tertubuhnya kelab PEMILIK KERETA PERDANA MALAYSIA. Seramai 320 ahli dan 20 ahli "Fan Club" yang telah berdaftar di seluruh Malaysia semenjak setahun yang lalu.Pelbagai Aktiviti yang telah dilakukan dan berjaya dilaksanakan semenjak tertubuhnya kelab ini.

Berkonsepkan 3K
KEKELUARGAAN, KEBAJIKAN & KECERIAAN


Terima kasih kepada semua yang telah merealisasikan, menyumbangkan tenaga dan memberi komitmen yang tinggi kepada kelab ini.. Semoga tali silatulrrahim yg telah terjalin setahun yg lalu akan berterusan kekal selamanya.. Tanpa anda semua tiada lah kelab yg bernama My@PC..

Sedikit gambar kenangan sempena Sambutan Ulangtahun My@PC yg telah diraikan di "Central Area" Kuala Lumpur & Selangor serta "Northern Area" iaitu Pulau Pinang.


Jutaan terima kasih juga utk rakan2 MyPC dari Central (KL & Selangor) dan Negeri2 lain termasuk Perlis, Kedah, Kelantan, Pahang dan Penang khususnya, yang telah turun ke Penang pada event "JOM MAKAN DURIAN BALIK PULAU" bersempena dengan sambutan Ulangtahun MyPC yang PERTAMA ini...

Gambar2 untuk event tersebut akan di muatkan pada berita selanjutnya.. tungguuu

Photobucket

Kek My@PC dari Central


Photobucket


Barisan AJKT & AJK My@PC


Photobucket


Photobucket

Tepek tetap tepek.....


Gambar kenangan sambutan hari ulang tahun Mypc bersama keluarga Mypc Central di D UNCLE CAFE Kajang yg dimiliki oleh ahli Mypc sendiri saudara BOTAK

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket

Kek dari My@PC Penang...


Photobucket

Ketua Perhubungan Penang Matmie baju hijau bersama Cikgu M dari Central


Photobucket

Che Ad (VP) bersama Matmie Penang...


Photobucket

Ahli keluarga Mypc Penang...


Photobucket


Tempek tetap tempek kek....Aman & Shah Png (TKP)

Photobucket

Shah TKP Png....